🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غایب از نظر …

(ثبت: 208870) اسفند 20, 1397 
غایب از نظر …

‍‍« به نامِ خدا »

هِنگامِ اِحتِضارِ تو « مادر » به چَشمِ خویش ؛
دیدم که میرَوی و پس از این « نَدارَمَت » !
جانم به لَب رسید زمانی که “خواجه” گفت ؛
« ای غایِب از نَظر به ” خدا ” میسِپارَمَت » !

« مهران اسدپور »

 

« بیستم ، اسفند ماهِ نود و هفت ، سیزدهمین سالروزِ وفاتِ مادر » ‍؛
این اثرِ کوتاه ؛ رِوایَتیست از واپَسین ساعاتِ حَیاتِ وِی و تَفَأُل به دیوانِ خواجه یِ شیراز و مُواجِهِه با این بیت ؛

ای غایب از نَظَر به “خدا ” میسِپارَمَت ؛
جانم بِسوختی و به دل دوست دارَمَت .

و مادری که … زنده به حَیاتِ جاوید شد .

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):