🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غدیر خم

(ثبت: 230215) مرداد 17, 1399 
غدیر خم

غدیر خم

بقای دین و ایمان را ولایت با علی باشد
نبوت گرچه کامل شد امامت با علی باشد

به رسم مژدگانی جبرئیل از عرش می گوید
اساس دین و ایمان تا قیامت با علی باشد

الا یا مصطفی دستور دادار جهان این است
قیام ات با علی بود و پیامت با علی باشد

به نزد حج گزاران آخرین فصل رسالت را
چنان برگو که فحوای کلامت با علی باشد

شراب چشمه رحمت ز دستان تو می جوشد
به کام جرعه نوشان شهد جامت با علی باشد

بگو با جمع خوبان در غدیر خم وصیت را
که بعد از تو به دین حق تمامت با علی باشد

الا ای حاجی برگشته از احرام کوی دوست
دعای سینه سوز صبح و شامت با علی باشد

اگر در منزل جانان طواف کعبه می کردی
کنون معیارِ آئین و مقام ات با علی باشد

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 17, 1399

    الحمدلله الذی جعلنا مِنَ المُتَمَسّکین
    بولایه امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و الائمة
    علیهم السلام

  2. محمد یزدانی

    مرداد 17, 1399

    سلام و ادب و ارادت جناب دوست
    عرض شادباش عید ولایت
    بسیار عالی
    🌺🌺
    بسیارعالی
    🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    مرداد 17, 1399

    سلام و درود

    عید سعید غدیر خم مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  4. موسی ظهوری آرام

    مرداد 18, 1399

    سلام
    عید تان مبارک

  5. مجید محمدی

    مرداد 18, 1399

    سلام و درود
    عید غدیر خم بر همگان مبارک باد
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا