🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربت

(ثبت: 270185) خرداد 16, 1403 

 

چشمهابت همیشه غمگین ست
حس تصویر آیینه این ست

مثل تندیسهای بی حرکت
تو سکوتت چقدر سنگین ست

پلک حتی نمیزنی انگار
مرده ای در جوار بالین ست

بغض و بهتت شبیه توفانهاست
جستجوی تو جستن مین ست

چه غریبی میان آدمها
این هم از کینه ی شیاطین ست

ه.ج.ح ۱۵/۳/۱۴۰۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا