🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزلبانو

(ثبت: 235633) بهمن 2, 1399 
غزلبانو

 

زبان اشتیاقم
دوباره بند آمده است
اما سکوتم حرف می زند
نزدیکتر بیا غزلبانو
دستهایم را بگیر
چشمهایم را ببند
و بگذار با تو از هرچه رسیدن
لب به لب باشم !
نزدیکتر بیا
و آتش آتش
باغ آغوش مرا بسرا ….

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    بهمن 2, 1399

    سلام

    این سروده سپید قبل از آنکه به محتوایش بپردازیم
    لزوما بایدویرایش
    واز حشو عاری شود وموجز ، چون ایجاز شرط لازم سرایشهای کوتاست
    و
    حشودر شعر کوتاه کمش هم زیادست

    چون ذهن مخاطب را از تمرکز باز می دارد از نکات اساسی شعر
    واما شعر ویرایش شده در ذیل می آید :

    زبان
    بند
    اما سکوتم حرف
    دستهایم را بگیر
    چشمهایم ببند
    و بگذار
    لبالب شوم
    و آتش آتش
    باغ آغوش مرا بسرا

    بدینترتیب همه ی هرچه حذف ، حشومحسوبست
    وشعر باحفظ مضامین باز شعریتش بر جاست

    فعلا در قالب وقامت شعر بود تا بعد

    با ارادت

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 2, 1399

    رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا