🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزلک

(ثبت: 2525) مهر 7, 1395 

عاشق عکس خودت میون قابی غزلک

عمریه چشامو بستم که بخندی غزلک

غزلک اسم تو بود میون شعرام غزلک

غزلک بخند به دنیای پر از دوز و کلک….

 

اهورا

31 فروردین 95

#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):