🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل تازه

(ثبت: 240222) تیر 8, 1400 

غزل تازه

پلکی بزن که حال جهانم عوض شود
آیینه‌ی زمین و زمانم عوض شود

یک تکه ابر بودی و باران شدی که تا
شکل شگوفه‌دادن جانم عوض شود

لبخند تو حکایت این روزها شده‌ست
با این حدیث نقش زبانم عوض شود

از عشق اتفاق قشنگی که در من است
جای درخت و پنجره، دانم عوض شود

نامی به‌ غیر عشق برازنده‌ی تو نیست
پلکی بزن که نام و نشانم عوض شود

مژگان فرامنش

@mozhganfaramanesh

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    تیر 8, 1400

    سلام و خیر مقدم

    به وبسایت شعر پاک آن هم با یک غزل بسیار زیبا خوش آمدید

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. حسین شیرکوند

    تیر 8, 1400

    🌹💐🌹💐🌹💐🌹

  3. درود بر شما
    🌺🌺

  4. تیر 9, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیبا و با احساس و دوست

    داشتنی است و کلا حال را عوض می کند

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🙏🙏🙏🙏🙏

  5. مریم محبوب

    تیر 9, 1400

    درودها بانو 🌷

    یک تکه ابر بودی و باران شدی که تا
    شکل شگوفه‌دادن جانم عوض شود

    🌺🌺🌸🌺🌸

  6. درود بانوی عزیز. خیر مقدم …🌹🌹🌹

    غزلی بی نهایت زیبا سروده اید ‌ دست مریزاد بانو👏👏👏

  7. مرداد 29, 1401

    سلام ، خیلی عالی بود . به جای تا «من» بگذارید
    یک تکه ابر بودی و باران شدی که من
    شکل شکوفه دادن جانم عوض شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا