🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل های بی کلام

(ثبت: 7086) آبان 20, 1397 

آیینه ای به پاکی قلبت ندیده ام

از هر هوا بجز نفست دل بریده ام

 

در انتهای کوچه قلبت نشسته ام

از تک درخت سبز دلت سیب چیده ام

 

خورشید در نگاه تو آتش گرفته بود

خونی به رنگ سرخی اشکت ندیده ام

 

راه بهار رفته ام اما به انتها

با ردپای سوز زمستان رسیده ام

 

آن برف های روشن چشمان سرد  را

با قطره های اشک نگاهم خریده ام

 

از شاعر غریب غزل های بی کلام

 شعر سکوت سبز دعا را شنیده ام

 

عظیمه ایرانپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. Z .M

    آبان 20, 1397

    درود بر عظیمه بانوی عزیز و نازنین

    مثل همیشه زیبا و عاااالی

    آن برف های روشن چشمان سرد  را

    با قطره های اشک نگاهم خریده ام

    دستمریزاد

    قلمتان سبز

    در پناه حق

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 22, 1397

      سلام زهراجان

      ممنونم از لطف و محبتت عزیزم

      زنده باشی

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 20, 1397

    درودتان

  3. زنده باشید بانو

    به به

    کیف کردم

  4. اله یار خادمیان

    آبان 21, 1397

     درود و سلام بر شما  نوشیدم از زلال اندیشه ی پر بار شما  سر بلند باشی

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 22, 1397

      سلام و عرض ادب

      سپاس از همراهی و حضور سبزتان

      زنده باشید در پناه خدا

  5. شکیبا درخشانی

    آبان 21, 1397

    درود بر عظیمه بانوی عزیز 

    غزلی ناب و بسیار زیبا را از شما خواندم 

    بسیار شیوا و ظریف می سرایی خواهر شاعرم

    لذت بردم 

    هزاران گل نثار شعر فوق العاده زیبایت

  6. موسی عباسی مقدم

    آبان 23, 1397

    درود برشما زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا