🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم آهنگ

(ثبت: 230571) مرداد 26, 1399 
غم آهنگ

 

چـنــدمـیـن خـــزانِ دلــتنـگیـسـت
در فـــــراتـــــرْ کـــورســــویِ دلـم

سـالــهـا قـبـلِ بـودنــت جــاریسـت
خــاطــراتــــی درونِ جـــــویِ دلـم

ماحـصـلْ زخـمــه‌اش غم‌آهنــگـیست
زخـــم‌هــــایِ عـمـــیـــقِ رویِ دلـم

آن زمان‌هایِ خوش که شـیـریـن بــود
هــم‌کــلامــی و گـفـت‌و‌گـــویِ دلـم

قـصـه‌ ی عــابــرسـت و حســرت ها
در پــس و پیــچ‌هـــایِ کــویِ دلــم

داشــت درمـیـانْ مـرهــمِ ای کــاش
حـــرفِ دل، رنـــگِ دل، بــــویِ دلـم

رفـتــن و مــانـدنــی که ویــران کـرد
گـَـس‌تـرینـــهــاست روبـــِرویِ دلـم

ای خــدا رحــمــتــی عــنــایـت کن
نــرود پـیــشِ عـقــل آبْــــرویِ دلـم

ف.م حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 26, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 26, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    بی نقص و به زبان روز
    روان و دلنشین
    لذت بردم
    قلمتان سبز🌹

    • فرزانه حسنی

      مرداد 26, 1399

      ممنونم از پیام ارزشمندت عظیمه جان❤️🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 27, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست.
    مصراع آخر،
    عقل، کار دست تان داد(در وزن).
    👏👏👏

  4. امیر جلالی

    مرداد 27, 1399

    سـالــهـا قـبـلِ بـودنــت جــاریسـت
    خــاطــراتــــی درونِ جـــــویِ دلـم
    جنس این بیت با دیگر ابیات تفاوت و بلکه اختلاف فراوانی دارد . ( از لحاظ معنایی )
    در مجموع بسیار زیبا بود و دلنشین و درود بر شما