🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه

(ثبت: 229969) مرداد 9, 1399 
معجزه

 

آفتـی زد به جهـانت هـمـه بر بـاد شدی
گـلِ مـن مـعجـزه رخ داد کـه آزاد شدی

بازگشـتـی، قدمت سبـز، از آن وقتـی که
ریشـه و ساقـه و برگ و همه فریاد شدی

ف.م حسنی

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    مرداد 9, 1399

    درودها
    بسیارعالی . بسیارعالی .
    🌺🌸🌺🌸🌺

  2. امیر اصلانی

    مرداد 9, 1399

    سلام و درود
    لذت بردم👌👏🙏

  3. امیر جلالی

    مرداد 11, 1399

    بعضی از آثار شبیه کوه یخ می مانند …
    کمی از آن بیرون است و قابل رویت در دید… و اصل و بیشتر آن و در واقع جان آن نهان از دید…
    اثر زیبای شما حقیقتا این حس را برای من تداعی کرد.
    درود بر شما

    • فرزانه حسنی

      مرداد 12, 1399

      بسیار سپاسگزارم از نظر ارزشمند شما جناب جلالی 🌺🌺🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1399

    باز گشتی، قدمت سبز…

    سلام و درود
    🌹🌹🌹

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-