🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز

(ثبت: 240683) تیر 29, 1400 

 

در اوج نـا امـیــدی ، آغـاز خواهم آموخت
با دست و پـا زدن ها پرواز خواهم آموخت

بر مـازِ عمـر گـاهی یک راز خواهم آموخت
در واپسین دقــایق ایـجـاز خواهم آموخت

فـــریـادم و بـه دنـیـــا آواز خواهم آموخت
آهنـــگِ زندگـــی را بی ساز خواهم آموخت

پیـچیــد بـوی شعر و دیوانِ حافظ و عشق
راهــی به سمتِ راهِ شـیراز خواهم آموخت

ف.م حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    تیر 29, 1400

    در واپسین دقــایق ایـجـاز خواهم آموخت

    درود🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    تیر 29, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿