🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خــاطـره‌ی مـحــال

(ثبت: 232165) مهر 11, 1399 
خــاطـره‌ی مـحــال

 

آن رگـــه‌های مـرمـــری
دانه به دانـــــه مـوی تو

من بــشوم فـــدایشــان
محــو ِصـــدا و رویِ تـو

آن شـبِ پـُر فـــروغِ دل
در شــفــقِ نـگــــاهِ تـو

مست و خـراب مـانده‌ام
منـتــظـــرِ پــگــاهِ تـو

شانه به شـــانه می روم
با تو و با خــیـــــالِ تو

دست به دســـتِ بودنت
خاطره‌ ی مـحـــــال ِ تو

شهر به شهـــــر میکِـشم
فاصـله‌ از جـــهــــانِ تـو

کـشـــفِ حیــا نــمـوده‌ام
عـاشــقی نــهــــــانِ تـو

صـبــرِ هــــزار ســـالـه‌ام
در تــبِ یـک نــــدای تـو

یا بُــکُــشــم بـه بودنــت
یا بشــــوم فــــــدای تو

ف.م حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 11, 1399

    👏🌺🌺🌺🌺🌺
    بسیار زیباست

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺