🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم به تنم می چسبد

(ثبت: 233500) آبان 24, 1399 

 

تو نباشی به خدا غم به تنم می چسبد
غصه دائم به گل پیرهنم می چسبد

تا به محشر جلوی بغض مرا می گیرد
حرف شیرین تو چون در دهنم می چسبد

تو نباشی به برم باغ پر از غنچه درد
مثل یک شاخه به برگ چمنم می چسبد

من به این سنگ سر قبر چه حرفی بزنم
حرف تو چون به حروف کفنم می چسبد

 

 

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 24, 1399

    درودها جناب عباسی مقدم
    خرسندم که بار دیگر غزلی زیبا را از قلم شما خواندم
    بسیار زیبا و بجا سروده بودید
    امید وارم هماره نویسان و شادکام باشید
    💐💐💐💐💐

  2. آبان 25, 1399

    موفق و موید و منصور باشی نوشیدم از زلال اندیشه ی شما بزرگوار و محظوط شدم🌹🌹🌹🌹🌷🌷

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 26, 1399

      سلام بزرگوار ممنونم
      در پناه خدا
      شادکام باشید
      🌿💐🍃🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا