🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم خانه دل

(ثبت: 6241) تیر 14, 1397 

بنام خدا

 

” غم خانه دل “

 

کـنـج غـم خـانـه دل عـشـق تو مسرورم کرد
مــرده بـودم کـه دمـت زنـده پـر شـورم کرد

بـس پـریـشـان جـهـان بـودم و حـیران زمان
دل ســیــه بودم و انــوار تـو پـرنـورم کــرد

غــرق در مــاتــم دوران و زمان مـی گـشتم
دسـت یـار از غـم و انـدوه جـهان دورم کرد

دل بــریــدن ز جـهـان در نـظـرم آسـان شـد
رحـمـتـت فـارغـم از دغـدغـه ی گـورم کرد

عـمـر مـن رفـت و بسی حیله ی دنیا خوردم
عشق تو شد قفسی وان به تو محصورم کرد

ایــن قــفــس غــایــت آزادی مــن شـد یــارا
مـن پـریـشـان بُـدم و لطف تو منصورم کرد

…..

علی رفیعی ( امید )

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا