🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم های دل…

(ثبت: 253865) آذر 20, 1401 

 

چرا غم های دل آتش بپا کرد
از این ویرانه ها دل را بنا کرد
هر آن غم کو شده ویرانه حاصل
به یک باره خدایا برکن از دل

م.مهتاب
باتشکر از استاد ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1401

    درود بر شما بانو ایزد سرشت گرامی

    زیبا ست

    💐🙏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا