🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فال گوش

(ثبت: 267760) اسفند 5, 1402 
فال گوش

 

فال گوش مانده اند
زنگ ها
پچ پچ کفش هایت
در گوش کوچه
دیدن دارد

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. احمد محسنی اصل

    اسفند 5, 1402

    سلام بر بانوی ارزشمند
    کوتاه زیبائی بود
    به اینصورت نیز گمانم میشود خواند
    فال گوش مانده اند
    زنگ ها
    پچ پچ کفش هایت
    در گوش کوچه
    شنیدن دارد

    برقرار باشید به مهر 🌺🙏🍃

    • شیدا شهبازی

      اسفند 6, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم از حضور و نظر ارزشمندتان
      بله در این صورت تناسب و مراعات نظیر بین پچ پچ و زنگ و گوش و شنیدن به وجود می آید
      البته من هدفم ایجاد تصویر و تابلوی آمدن محبوب بوده
      و به عمد پچ پچ کفش در گوش کوچه و دیدن را آوردم
      شاید به نوعی حس آمیزی ایجاد کنم
      که پچ پچ شنیدنی را ببینم 🙏🙏🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا