🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرزند انسان

(ثبت: 240463) مرداد 27, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

و خوش آن جشن نزدیک خورشید – باران/
که جهان را به زیر بال بگیرد/
ناز رنگین کمان/
و فرزند انسان/
فروزنده و ارمغان بخش/
عطر ستوده ی به نام پدرش را/
برسانَد به مشام جان و جهان/
عشق، سبز می شود آن روز. //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 28, 1400

    🍃سلام بر تندیس صبر و اقتدار، زینب کبری (س)🍃

    سلام
    خیلی زیباست
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹
    🌺عطر ستوده ی به نام پدرش را/
    برسانَد به مشام جان و جهان/
    عشق، سبز می شود آن روز. //🌺
    عالی بود

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 29, 1400

      صلی الله علیک یا اباعبدالله

      سلام و درودتان و سپاس فراوان از شما

      🌿🌿🌿🍃🍃🍃🌹🌹🌹🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا