🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرزند هزاره ی سوم

(ثبت: 240452) مرداد 1, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

فرزند هزاره ی سوم/
باید عاشق جنگل باشد/
پیش سروی والا قامت، پیش راشی شیرین مَشرَب/
آشی شهرستانی بنوازد/
دریا، دشت و کوه و مِه را/
باران را باید بشناسد/
اکسیژن را، دمنوش را، عطر گل ها را دریابد/
در حیرتِ خوش طعمِ حکمت/
باید احساسش حل باشد/
بی معنا بودن، دشوار است.//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مسعود آزادبخت

    مرداد 2, 1400

    درود سروش سرای عزیز
    بسیار زیبا
    سروش هایتان جاودانه
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا