🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرمانده

(ثبت: 226044) اردیبهشت 12, 1399 
فرمانده

 

فرمانده
جان
مرز ،
امن است
دلم
آشوب!
کاش
می فهمیدی …

 

 

 

 

نظرها
  1. رامینه

    تیر 9, 1399

    عالی🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا