🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فروتن باش همچون چشمه هایی

(ثبت: 209680) اردیبهشت 26, 1398 

رها از عُجب شخصیت کذایی
فروتن باش همچون چشمه هایی

طبیعت را کنی سیراب جانا
که شاید از منیّت ها رهایی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 27, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام استاد دهنوی گرامی

      ممنون…

      طاعت قبول حق تعالا

      🌹🌷🌸🌸🌸🌸🌷🌹🌈

  2. رضا

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام با عرض ادب و احترام سپاس از شعرتان

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقا رضا

      ممنون از خوانش خوب تان …

      طاعت قبول حق

      🌈🌸🌸🌺🌺🌷🌷🌹🌹🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا