🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد

(ثبت: 270577) تیر 4, 1403 

 

دهانم را دوختی
حرفی با تو نزنم
اما نمی دانستی
که چشم های من
زبان من است
و من با چشم هایم
عشق را
فریاد می زنم

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا