🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل بی رنگ

(ثبت: 7100) آبان 22, 1397 

وقتی که آهوی دلم را شکار کرد

یک بوسه از دور گرفت وفرار کرد

اینطور دلگرم نبودم به زندگی

اوفصل بی رنگ دلم را بهار کرد

شاید که مهرش به دل سرد من نشست

شاید کمی غمزه وجادو به کار کرد

موی سیاه وسر ابروی تیز او

تنها نه من را همه را بیقرار کرد

شاید در این صبح دل انگیز آن بهار

بامن نکرد آنچه که با زلف یار کرد

دورو برش حلقه زدند عاشقان شهر

اودلبرانه همه را تارو مار کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):