🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل من و تو

(ثبت: 3876) فروردین 29, 1396 

این مرداد و شهریور دلم عجیب تیر کشید…
من مهر را در هیچ فصلی پیدا نکردم جز فصل آغوشت…
به مردادی ترین گرمای دستانت حتی در سردترین بهمن برایت میسوزم…
به اردیبهشت ظهور وجودت,هرسال برایت شکوفه میدهم و تا عمر دارم برایت بهاری میمانم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا