🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فغان

(ثبت: 232067) مهر 8, 1399 

 

فغان از اين همه ظلم و داد از آن بيداد
و آن غمي كه ز چشم تو در جهان افتاد

بلا كه برق نگاهت به خشك و تر مي زد
ترانه های محبت چه شد كه رفت از ياد

دلم به موج لغزش آدم نشانده اين باور
به طاق ابرویت آمد گره ، چه ها رخ داد

قسم به خون شقايق كه زیر پا له شد
بساط عيش خدايان ، خدا دهد بر باد

قسم به سبز قباي دلم که در بند است
قفس شكسته شود مرغ حق شود آزاد

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 8, 1399

    درود بر شما جناب سر بندی عزیز

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • مهرداد سربندی

      مهر 8, 1399

      لطفتان پاینده و وجودتان در امان خدای متعال ممنونم از لطف شما

  2. فریبا نوری

    مهر 8, 1399

    قسم به سبز قباي دلم که در بند است
    قفس شكسته شود مرغ حق شود آزاد

    درودها
    و امید که چنین شود
    🌹🌹🌹👏👏👏

    • مهرداد سربندی

      مهر 8, 1399

      سپاس فراوان از شما خانم دکتر نوری بسیار ارجمند

  3. درود بر شما جناب سر بندی عزیز وارجمند🌿🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا