🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فقر و قبله

(ثبت: 232296) مهر 16, 1399 

 

در جدال با گربه ای ولگرد
پیرمردی را دیدم
که به سطل زباله نماز می برد
و مسجدی که در حصار آسمان خراش ها
قبله اش را
گم کرده بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا