🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فکر من |آزاد نیست

(ثبت: 7336) دی 1, 1397 
فکر من |آزاد نیست

تو اگرپیشم نباشی فکر من آزاد نیست

 

کلبه ی قلبم به هم می ریزد وآباد نیست

 

بر لبم حتی نمی آید سرودی مختصر

 

در گلوی من به غیر از غصه وغمباد نیست

 

باید از زخم دلم چندین زمستان بگذرد

 

کار تیر وبهمن واسفند با مرداد نیست

 

اشکهای گرم من پایان ندارد سالهاست

 

خنده از من می گریزد چونکه قلبم شاد نیست

 

مرد مجنون برنیامد ازپس این کارها

 

اینچنین دیوانه بازی کار هر استاد نیست

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):