🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فیروزه‌

(ثبت: 260289) خرداد 6, 1402 
فیروزه‌

فیروزه ی خردادم
آسمانم آبی ست
قلبم از حافظه ی ابر پرست
و حقیقت دارد
چشمانم
خورشیدست

منطقم
لالِ شباهنگ
روی مهتاب
چرا
قطره ی شبنم دارد

فلسفه
باز
چرا
سیب سرخ می چیند

و چراگاه
چرا
به لب سبز بهار
بوسه ی باران دارد

و رها از تب تند بدن تابستان
من چرا
باز
به دنبال خودم می گردم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 6, 1402

    ددرود ببر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • فیروزه سمیعی

      خرداد 6, 1402

      درودتان مهربانوی نازنینم
      به مهر می خواندید گرامی ام
      صمیمانه سپاسگزارم

      نویسا مانید و سرفراز
      🌿🌹✨

  2. علی میلادی

    تیر 7, 1402

    درود بر شما
    زیبا بود 👏💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا