🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاتل لبخند

(ثبت: 2349) شهریور 10, 1395 

در این حوالی خدایی نیست

تا درمان دردهایم باشد

نان لبخند را بر لبانم کشت

دلقک روزگار خویشتنم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):