🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قدم زدن

(ثبت: 232377) مهر 27, 1399 

– قدم زدن:

هر روز عصر،
–ما و تو،،
تمام خیابان های شهر را
قدم می‌زنیم!!!
من با یادت،
تو با یارت!

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود و ادب

    عالی بود

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا