🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرارگاه

(ثبت: 244411) دی 22, 1400 
قرارگاه

 

هرگز ندیده به خویش
ساحل قرار
دریا زنی که منم
مرد موجی که تویی

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)

 

 

 

 

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    دی 22, 1400

    سلام سکتی در کلام درین دو سطر پدید می آید

    دریا زنی که منم
    مرد موجی که تویی

    نمی دانم اگر اینطور بنویسیم اشکال مرتفع میشود

    زنی که منم دریا
    مردی که تویی موج

    البته اگر همان نسخه خودتان مطلوبست بنظر برای حفظ قرینه این نحوه بنویسید

    دریا زنی که منم
    موج مردی که تویی

    موفق باشید

    • درودها وسپاس بزرگمهر سپاس از دقت نظرتون احسنت شاید قرار بر این بوده وبه اون شکل تایپ شده در هرحال پیشنهاد شما پدیرفتنی ست👌👌🌸🌸

نظرها
  1. آفرین
    موج ز خود رسته ای……

  2. نسرین حسینی

    دی 27, 1400

    درود نازنینم

    زیبا بود
    🌺🌺❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا