🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرارگاه رنج ها

(ثبت: 244896) بهمن 7, 1400 

 

_ همیشه _
حسی درونم شعله ور بود
که زمزمه می کرد:
او هم تو را دوست دارد
او هم تو را دوست دارد
او هم تو را دوست دارد
اما رنج هایی
که بین من و تو
جا خوش کرده بودند
سعی می کردند
جور دیگری وانمود کنند
که بوی سوء تفاهم دهد
ولی نمی دانستند
عشق _ مدام من و تو_
قدم های نهایی را
برای تسخیر وُ
تحمل ناپذیر کردن قرارگاه شان
برداشته است
نمی دانستند
سرانجام
در ازدحام آن زمزمه ها وُ
قدم ها
به پیشواز تو می آیم.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 7, 1400

    سلام واو با ضمه نداریم یا با فتحه است یا واو نوشته میشود و ضمه خوانده میشود واو با ضمه میشود حرف اول کلمه وجود

    • علی احقاق جهرمی

      بهمن 10, 1400

      درودتان جناب آزاد دوست همیشه همراه

      سپاسگزارم گرانقدر

نظرها
  1. کمال کمالی

    بهمن 7, 1400

    درودو سپاس مهندس جان

    دستمریزاد زیباست

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. بهمن 7, 1400

    درود ها
    زیبا بود🌹

    بداهه ای تقدیمتان:

    گام های غافل گیری
    در پیشوازی، عقب ترند!
    مثل باران نیستند
    که همیشه
    در بوق کرنا، وارد می شود
    و نغمه خوان است
    شاید مثل برف هستند
    صبح که از خواب بیدار می شوی
    و در نیم نگاهِ به پنجره
    متوجه می شوی

    که در سکوت
    تمام شب را باریده!

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 7, 1400

    سلام و درود 🌿💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا