🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قسم

(ثبت: 267935) اسفند 4, 1402 

.

* قسـم *

بـِـه
عشـق
و محبـت
و صِـداقـت
و جنـــون …

بـِـه مِهــرِ تـو کـه ،
رفتــه رفتــه ،
رفتــه در،
تـار و پـود و استخـوان و خـون …

بِـه حلقـه حلقـه هـای،
گیســوانِ شب شکـارِ تـو قسـم…

بِــه عطـــ ـرِ لحظـه لحظـه ی …
حضـــ ـورِ مُشکبـارِ تــو قسـم…

بـِــه
چَشـمِ مَسـت و
بیقـرارِ پُـرشـرارِ تـو قسـم…

بِـه بیـت بیـتِ شعـرهـای دلبـرانـه ام
بِـه حـرف حـرفِ نـامـه هـای عـاشقانـه ام

کـه
عشـقِ
مـــن
تـویــی…

کـه عـاشقــت منـــم …!

 

ارتعــــاش…

1402/12/1

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب، شعر رفته رفته موسیقایی قوی تری به خود گرفته است و این همه سوگند برای این هست که عشق خود را ثابت کند. من فکر می کنم به جای سوگند خوردن لازم است در عمل هم این عشق ظهور بیشتری پیدا کند حتماً نتیجه بخش خواهد بود. قلمتان تابان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا