🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه سرو پیر

(ثبت: 4960) آبان 9, 1396 

در پارک ماتمی بود

از مرگ رود ،  دیروز

میگفت سرو پیری

با آه سرد و جانسوز

ای دوستان غمگین :

این زنده رود پیروز

گردد دوباره ، زنده

سرمست و شاد  ، نوروز

منصور شاهنگیان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    آبان 10, 1396

    درودها حضرت شاهنگیان عزیز ؛

    دلواپسیها و دغدغه های زیبای حضرتعالی را بسیار دوست دارم …

    واقعاً چه شد زنده رود عزیزمان ؟؟؟

    یک مثنوی و یک غزل با موضوع اصفهان و زنده رود را به زودی به اشتراک خواهم گذاشت …

    در پناه حق پیوسته شاد و تندرست باشید .

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 10, 1396

    با اشتیاق منتظر  سروده تان خواهم بود ….

    بی شک عالی و تاثیر گذار میباشد …

    موفق باشید دوست من …

  3. احمد نوری

    آبان 10, 1396

    درود استاد شاهنگیان

    عالی بود دست مریزاد

    آفرن برقلم شما

  4. آبان 11, 1396

    درود بر شما

  5. جواد مهدی پور

    آبان 13, 1396

    درود بر استاد شاهنگیان عزیز

    همیشه از زنده رود سرودید

    زنده باشید به مهر

    زنده رود باز هم زنده می گردد بی شک ، اگر از خواب گران بر خیزند مسوولان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا