🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه میبافم تو را

(ثبت: 221629) بهمن 7, 1398 
قصه میبافم تو را

 

از تو چه پنهان
قصه میبافم تو را
هرشب به دار
چشمهایم،
به رویا میکشد
هر واژه از تو
خوابهایم را.

#دنیا_تیموری
۹۸/۱۱/۳

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 7, 1398

    “قصه میبافم تو را
    هرشب به دار
    چشمهایم.”

    درود مهربانم
    ممنونم از اشتراک گذاری
    🌸❤️❤️

    • دنیا تیموری

      بهمن 9, 1398

      درود و سپاس از مهر نگاهتون🙏🌹🌹🌹

  2. درود و مهر بانوی ارجمند
    بسیار زیبا👌👏
    زنده باشید و پیروز🍃🌷

    • دنیا تیموری

      بهمن 9, 1398

      درود و سپااااس از همراهی و مکث نگاهتون🙏🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

  4. دنیا تیموری

    بهمن 26, 1398

    🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا