🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه ی تنهایی

(ثبت: 917) اسفند 11, 1394 

قصه ی تنهایی

بیهوده نیست

قصه ی تنهایی ام این سان شکوهمندست

عشق بی پایانت را

موذیانه

در زیباترین جایش پنهان کرده ام

ب.ع

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1394

    سلام و هزاران درود بر حضرت  دوست

    جناب حضرت   استاد کرم عرب عامری گرانمهر

    تصدقت

    به خانه ی خودتان خوش آمدید………………………………………..

    خیر مقدم حضرت استاد گرانمهر ………………………..

    در پناه خدا همواره شاد زی……………………………………………………………

  2. سمانه تیموریان

    اسفند 12, 1394

    عرض ارادت

    خیرمقدم استاد عزیزم

    می آموزم در محضرتان 

  3. سلام و درود بر شما 

    خیر مقدم و عرض ادب

    زیبا و اندیشمندانه بود  سپاس

  4. سوگند صفا

    اسفند 12, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد بزرگوارم جناب عرب عامری

    خیرمقدم استاد…..

    خوش آمدین به جمع شعرای پاک شعر پاک……

    خوشحالم که اینجا هم میتونم از قلم تون بیاموزم و لذت ببرم

    زنده باشین

    یاحق

  5. سلام جناب عامری

    خوش آمدین به سایت پاک 

    خیرمقدم

    شعرتون خیلی زیباست

  6. سلام شاعر گرانقدرجناب استادعرب عامری

    بسیارزیبا سروده اید

    خیرمقدم

  7. عسل رادمنش

    اسفند 15, 1394

    سلام و مهر جناب عرب عامری

    خوش آمدید

    بسیار زیبا بود/پاینده باشید

  8. نگار حسن زاده

    اسفند 16, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    خیر مقدم عرض می کنم.خوش آمدید به خانۀ خودتون

    خیلی خوشحالم که مجدد توفیق بهره مندی از محضر شریفتون رو دارم

    بسیار عالی بود

    می آموزم در محضرتون

    موفق و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا