🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه «یار برقی»

(ثبت: 263232) شهریور 3, 1402 

بسم الله الرحمن الرحیم

بُود الــــــفت مرا با بــــرق آن مــــــوی
هــمه بــرجــــان زنند آتــش بجز اوی

بیا تا رعد و برقـت چـون خــودت نیـــک
نــوازد ایــــن دلم ای یـــار دلـــــجوی

هوس دارم زنــم شـــــانه به زلـــــــــفت
تـــمنا می کنم قبلش ورا شــــــــوی!

چو شستی، خشک کردی اش به ســــشوار
بیا ســـوی من ای سیــمــینه مه روی

بـــیا تا درد و غم هایــــــــــم بـــــسوزند
به برق آن ســحاب عنبرین بـــــــوی

 

شاعران: امین اصلانی / امیر اصلانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :