🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه101

(ثبت: 4655) مرداد 28, 1396 

مهمان ناخوانده
لجوج
بی پروا می شوم

قاب چشمان تو را

هراسی پنهان دارم
پذیرا نباشی
شاهین بختم شکسته بال می گردد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):