🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه173

(ثبت: 5542) اسفند 1, 1396 

چرخ می زنند افلاک
بی کار
بی عار
نادان و بی دانش
پای بر این سست عناصر
دلخوش به جاودانگی
بازیچه دست بازی گردان می شویم
زمان
غول نا ایستا
یک چشم
بی حس و نظر
ریسمان جهان بر قاعده خویش می چرخاند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):