🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه184

(ثبت: 5554) اسفند 1, 1396 

پیشانی بر خاک نمی سایم
پای بر ستایش نمی فشارم
آسمان بی بهره
زمین غافل مانده است
من آخرین عصیان کهکشانم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):