🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه202

(ثبت: 5755) فروردین 10, 1397 

بر دار بلند قاف
پشت هزار توی اندیشه
از پای جوجه ای آویخته اند
عبرت
پند روزگار باشد
طمع در جایگه سیمرغ داشت
تنها
بی یاور
بی دسیسه با سی مرغ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):