🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلبی که ویران است را باید مرمّت کرد

(ثبت: 212484) مرداد 5, 1398 
قلبی که ویران است را باید مرمّت کرد

بنام خدا

سَیّد بهاءُالدین محمّد حاجتم را داد
آن خاطرات، آن روزها، کی می‌روند از یاد

با نوح در کشتی نشستن لذتی دارد؛
در کشتی نوحیم ما، پس هرچه باداباد

در محضرِ شیخِ شبان، غمگین نباید بود؛
در بارگاهش می‌شود هر غصّه‌داری، شاد

در بین مردم بودن آخر مثل زندان است؛
باید از این زندانِ مردم زود شد آزاد

قلبی که ویران است را باید مرمّت کرد؛
با دست معماری چنین، دل می‌شود آباد

قبل از سخن گفتن، تمامِ قصّه را فهمید؛
سَیّد بهاءُالدین محمّد حاجتم را داد

…………………………………..

تقدیم به امامزاده واجب التعظیم “سید بهاءالدین محمد”

مرداد ماه ۱۳۹۸

“در سفر به شیخ شبان سروده شد”

التماس دعا

🌼اشعار علی رفیعی وردنجانی🌼

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 5, 1398

    سلام

    استاد رفیعی ارجمند

    در بین مردم بودن آخر مثل زندان است؛
    باید از این زندانِ مردم زود شد آزاد

    دستمریزاد و دلنمیراد

    پایدار باشید به مهر

    🌸🌺🌷🌺🌸

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 5, 1398

    سلام و احترام

    عالی و آسمانی ست

    بهره مند شدم از شعر پاکتان جناب استاد رفیعی عزیز

    درود بر شماااا

    💐💐💐💐💐

  3. فریبا نوری

    مرداد 5, 1398

    سلام
    چیزی که در جان شعرهای شماست و خواننده را بیش از هر چیز تحت تاثیر قرار می دهد به زعم من خلوص کامل باور و یقین و عشق به آن است.
    💐🌿💐🌿💐

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 5, 1398

    🌹🌹🌹🙏

  5. سلام جناب استاد رفیعی عزیز
    عالی بودبزرگوار🌿🌺🌺🌺🌿

  6. زیبا سرودی، خوب گفتی، آفرین استاد
    سید بهاء الدین محمد، حاجتت را داد
    شعرت روانست و زلال و پاک، همچون آب
    زیباست، غمهای دلم را می دهد بر با
    #رضا_زمانیان_قوژدی
    بداهه تقدیم به استاد رفیعی نازنین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا