🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب

(ثبت: 255520) بهمن 7, 1401 

 

قلب من؛

قفسی نیست که بسته باشد…
***
درِ رفتن دارد!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1401

    سلام

    کوتاه زیبایی ست
    دل است اسارتگاه نیست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا