🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم لرزان

(ثبت: 3828) فروردین 22, 1396 
قلم لرزان

 ازحقارت هرقلم لرزان شود
دفتراز نالایقی پنهان شود

کی به چشم آیدشکر پیش عسل؟
کی یمی گنجانده درلیوان شود؟

چشم اندیشه زخیز این خلاء
بین بحرواژه ها حیران شود

آفتاب راشمع کجا گیرد بغل؟
” هستی” از “نقطه” مگر اذعان شود؟

آنکه دارد نامی از نام خدا
قاتلش یک بی خدا بتوان شود!

کی تواندخاک، وصف از گُل کند
شعر”حوری ” رامدد رحمان شود!

ازعلی(ع) تمجید کردن سهل نیست
کعبه شرحش داد اگر امعان شود! 

زهرا نادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):