🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهرمان زندگی من

(ثبت: 255676) بهمن 11, 1401 
قهرمان زندگی من

قهرمانِ زندگیِ من

برایِ هر بچه ای
بابا یه قهرمانِ

یه قهرمانِ نامی
تو کُلِ کهکشانِ

تو سختی ها همیشه
پدر یه سایه بانِ

بابا یه کوهِ مُحکم
قَوی و پُر توانِ

هر روز و شب به کارُ
در جستجویِ نانِ

نان آورِ عزیزی
که زَحماتش نهانِ

یه وقتا خسته میشه
یه وقتا نیمه جانِ

ولی خوشِش نمیاد
کسی این و بِدانِ

بابا غَماش تو قلبُ
شادیش رویِ زبانِ

برایِ ما بهارُ
خودش ولی خزانِ

موهاش سفیدِ اما
دِلِش هنوز جوانِ

بابا یه دوستِ عالی
رَفیقی مهربانِ

اگه مامان نباشه
به فکرِ کودکانِ

اصلاً بَدِش نمیاد
که تو خونه بِمانِ

تو آشپزی یه وقتا
شبیهِ مادرانِ

لباس میشوره گاهی
به فکرِ دیگرانِ

چراغِ خونَمونِ
آرامشِ رَوانِ

تو خونه ای که او هست
اون خونه در امانِ

خُلاصه اینکه عشقم
بابا یه قهرمانِ

دُعا بکُن بَراش از
دِلی که مهربانِ

مولا علی عزیزم
بابایِ بی کَسانِ

بابایِ مهربونِ
تمامِ شیعیانِ

« میگن که اون قَدیما
مولایِ ما شبانه

غذا می بُرد برایِ
یتیما مخفیانه »

امام علی عزیزم
یه نورِ بی کرانِ

نَهجُ البَلاغِه از او
برایِ مومنانِ

مسیرِ زندگیشون
مسیرِ آسمانِ

کَلامِشون کَلامِ
خُدایِ این جهانِ

پاداشِ رَهرُوانَش
بهشتِ جاوِدانِ

 

شاعر : علیرضا قاسمی

https://eitaa.com/sherekoodak2022

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    سلام و احترام

    زیبا و آسمانی سرودید

    پیشاپیش زاد روز قشنگ و میلاد با سعادت امام علی ع را به شما تبریک عرض میکنم

    از سروده ی زیبایتان لذت بردم

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

  2. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    پیشاپیش روز پدر مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا