🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهرولبخند

(ثبت: 7020) آبان 11, 1397 

باقهرو لبخند به دل مهرو کین مریز

با گریه هی ماه وستاره زمین مریز

هرشب مرا میکشد آن هند چشم تو

تا زنده هستم به سر زلف چین مریز

آنقدر برچهره ولب رنگ گل مزن

آنقدر بردامن گل یاسمین مریز

من که نگفتم به شما  اینچنین مکن

روی لب غنچه گل آتشین مریز

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):