🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهوه چشمانت

(ثبت: 2877) آذر 8, 1395 
قهوه چشمانت

قرارمان
کنار وسعت بی انتهای
خنده های ناب تو،
باتو
جاری خواهم شد
میان سپیدی شعرهایم
و تکثیر خواهد شد
بوسه هایم
در ازدحام آتشین
لبهایت،
مقصد…انتهای اندوه من
کنار رقص موهای تو
در آغوش باد.
خوشه خوشه ستاره خواهم چید
از آسمان نگاهت.
دهانم پر از خواستن تو
و نگاهم افتاده در
عمق” قهوه چشمانت”،
فال من
نیک است باتو…
قهوه چشم تورا
تا انتها
سر میکشم…

ماهک_6/آذر/95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):