🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لاک

(ثبت: 2690) آبان 4, 1395 

لاک

لاکمو اجاره دادم به ترانه خون شبگرد
همونی که با تمنا داد میزد
غریبه
برگرد

لاک من اجاره ای شد
توی دست سرد تقدیر
من و سقف اسمون و
گریه و یه بغض شبگیر….

خرداد 94
#احسان_اهورا

احسان ظاهری (اهورا)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):