🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لباسی بر تن جنگل چرا نیست

(ثبت: 258979) خرداد 13, 1402 
لباسی بر تن جنگل چرا نیست

لباسی بر تن جنگل چرا نیست
زمستان را مگر یک جو حیا نیست

زمستان می دود بر باور گل
کسی در فکر مرگ ریشه ها نیست
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا