🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند جانان، مال من

(ثبت: 7032) آبان 12, 1397 

 

دل، مال تو؛ جان، مال تو؛ لبخند جانان، مال من

این، مال تو؛ آن، مال تو؛ عشق فراوان، مال من

گل، شعر بلبل، مال تو؛ این بلبل ای گل! مال تو

این باغ در کُل، مال تو؛ احساس باران، مال من

دل، مال تو؛ دین، مال تو؛ سامانِ سیمین، مال تو

لب های شیرین، مال تو؛ گلبوسه باران، مال من

                               زر، مال تو؛ سر، مال تو؛  قلب دلاور، مال تو

اینها و دیگر، مال تو؛ مستیّ پیمان، مال من

فصل بهاران، مهربان! حالی بپرس از عاشقان

              رخسار تابان، مال تو؛ چشم غزلخوان، مال من .

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 11 
  1. سلام

    لذت بردم و آموختم

    ماناباشید

  2. مازیار نژادیان

    آبان 13, 1397

  3. اکبر رشنو

    آبان 13, 1397

     درود

    و

    دستمریزاد

  4. اکبر رشنو

    آبان 13, 1397

     درود

    و

    دستمریزاد

  5. سیاوش آزاد

    خرداد 8, 1401

    سلام طیب الله
    اثر متمولی بود
    باری همچنان طالبم لیک کهن تر

  6. محمدعلی رضاپور

    خرداد 8, 1401

    سلام و درود و سپاس
    جناب سیاوش آزاد گرانقدر

    نظرتان را در تابلوی پیام های سایت در زیز این سروده خواندم
    اما نمی دانم چرا آن نظر در این صفحه، حذف شده.
    خودتان حذف کردید؟!

    • سیاوش آزاد

      خرداد 8, 1401

      سلام الان هر دو پیام ظاهرا هست
      نه بنده حذف نکردم
      شاید اشکال فنی باشد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا