🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند لبت

(ثبت: 221777) بهمن 10, 1398 

 

با لبخند لبت
مرا از خود مرهان
با من تو بمان
ولی از در مرهان
با یک نگاه سرد عشق
جانم مگیر، با عشق ولی، آشنا کن
از در عشق، با لبخند لبت، هرگز، مرهان.

منوچهر فتیان پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درود هنرمند
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

  2. منوچهر فتیان پور

    بهمن 11, 1398

    نوع شعر سپید
    شعر :ستوده
    سکوت چرا ای ستوده
    دهانت راباز کن
    صداکن اهل شهردیاررا
    اهل شهر سپیدپوش
    نمادین ،باتوهمره دل
    توجاویدان خواهی ماند
    شب تار را در سینه خفه کن
    بیرق رابدست گیر
    باخون خودبربلندی شهر برافرا
    تاهمه شاهد ایثارتوگردند،ستوده
    مالک هموار کرد جهادرا
    نوشید شربت شهادت
    باعشق آزادی قدس
    منوپهر فتیان پور

  3. علی معصومی

    بهمن 11, 1398

    درود ها ارجمند
    جناب فتیان پور نازنین
    دلمریزاد……👏🌺🌺🌸🌺

  4. مینا یارعلی زاده

    بهمن 11, 1398

    🌿🌷🌷🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا