🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لحظه سیری به مکان تا شنوی وقت اذان

(ثبت: 222260) فروردین 25, 1399 
لحظه سیری به مکان تا شنوی وقت اذان

 

1

نردبانی فرض کن مایی منی
یاد آن روزی کنی افتادنی

بار مسئولیّتی را گر یدک
در جهانی می کشی دنیا دنی

2

لاله دشتی را ببینی گر کمین
گوشه ای بنشسته در کُنجی غمین

نوش دارویی طلب از روزگار
زخم دل ، لا التیامی نازنین

3

هر کجا یار تجلّی ،چه کنی فردا را
یاد دی حال کنی همره اویی ما را

ساقیا ده قدحی پر ز شرابی صافی
تا که نوشی بشود جلوه گری هر جا را

4

هر زمان وقتِ اذان ، باور ذهنی ، امکان
لحظه سیری به مکان تا شنوی وقت اذان

خانه بابی بگشا ، رویِ تمامی خلقی
ای بشر یاد گیاهی بکنی حمد هر آن

ولی اله بایبوردی

21 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 25, 1399

    درودها آقای بایبوردی
    ممنونم از اشتراک گذاری این آثار زیبا
    مانا باشید به مهر
    💐🙏

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 26, 1399

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون

      🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا